Beauty apparatuur is een aankoop voor een langere periode. Dat weten wij als geen ander en daarom vinden we kwaliteit erg belangrijk. Elk apparaat en accessoire wordt door onze vakmensen bekeken en nauwkeurig geïnspecteerd. Dit verkleint de kans op fouten, maar toch kan het gebeuren dat een product een gebrek vertoont. Als dat het geval is, dan kan je gebruikmaken van onze garantie.
Wij bieden 1 jaar garantie jaar op onze apparatuur.
Uitsluitingen op garantie
Hoewel we staan voor een goede garantie, geldt deze garantie niet op showroommodellen en modellen uit de magazijnuitverkoop. De garantie geldt evenmin op product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het beauty apparaat, normale slijtage en oneigenlijk gebruik van het apparaat.
Het door de verkoper geleverde product dient die eigenschappen te bezitten die de koper op grond van de overeenkomst bij normaal gebruik mag verwachten.
Voor advies omtrent product specifieke eigenschappen
Koper heeft garantie, welke bovenop de wettelijke verplichtingen zoals genoemd, wordt gegeven volgens het volgende systeem;
1.Tot één jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie, resp. vervanging, komen volledig voor rekening van verkoper
2. De verkoper heeft het recht het gebrek te herstellen wanneer dit redelijkerwijs mogelijk is.
3. De datum van indiening van de klacht door Koper wordt door de verkoper aangehouden voor de toepassing van bovengenoemd systeem
4. De garantie omvat niet de schade die is ontstaan na afname van het product door koper of derden en te wijten is aan onzorgvuldig transport van koper of derden die het product in opdracht van koper hebben vervoerd, hetgeen ook is vermeld op de koopovereenkomst en / of de factuur.
5. Buiten de garantie vallen gebreken aan de artikelen, die zijn ontstaan als gevolg van normale slijtage, of door enige van buiten afkomende oorzaak. Afwijkingen aan het product betreffende materiaal, kleur, slijtvastheid, plooibaarheid, binnenwerk, vulling en dergelijke, die uit technisch of esthetisch oogpunt aanvaardbaar zijn kunnen nimmer leiden tot kosteloos herstel of vervanging van het product wanneer mogelijke afwijkingen voor de koop aan de koper kenbaar zijn gemaakt. reclamaties op zijn aangekochte product schriftelijk te melden bij het servicepunt van verkoper. Verkoper zal deze schriftelijke servicemelding van koper zorgvuldig in behandeling nemen en koper schriftelijk op de hoogte brengen van de te volgen procedure. Reactie van verkoper zal plaatsvinden binnen een termijn van 14 dagen.
6. Verkoper wordt door koper in de gelegenheid gesteld om betreffende servicemelding op het product op validiteit te onderzoeken. Koper dient hiervoor het betreffende product aan te leveren op de met verkoper overeengekomen datum en plaats, tenzij anders individueel afgesproken.
7. Bij een gegronde servicemelding stelt koper de verkoper in staat tot herstel of vervanging van het betreffende product. Indien verkoper besluit tot vervanging van het product, gelden dezelfde voorwaarden
8. Onzorgvuldige behandeling, wijziging of niet-normaal of oneigenlijk gebruik van het afgenomen product door koper, heeft tot gevolg dat de servicemelding door de verkoper ongegrond kan worden verklaard althans niet geldend kan worden gemaakt. Hetzelfde geldt als koper de aanwijzingen, instructies, gebruiksaanwijzingen e.d. niet heeft opgevolgd, onverminderd de rechten die de koper heeft conform BW. Dit houdt onder andere verband met de ‘meeneemwinkelformule’ van verkoper.
9. Als partijen na goed onderling overleg niet tot een oplossing kunnen komen, zullen partijen gezamenlijk een onpartijdige deskundige verzoeken een oordeel te geven. Dit oordeel is bindend. De kosten die voortvloeien uit het onpartijdig deskundig advies, zijn voor rekening van de in het ongelijk gestelde partij, dit naar redelijkheid en billijkheid, onverminderd de rechten die de koper heeft conform BW.