Skip to content
Algemene voorwaarden & Veel gestelde vragen

Adres: Luikerweg 74, 5554 ND Valkenswaard (Eindhoven)

Telefoon: 040 201 2922

E-mail: info@lasongroothandel.nl

Betaal zoals jij dat het liefste doet:

  • iDeal
  • Paypal
  • Bancontact (België)

In onze winkels vind je onze prachtige apparatuur & producten en kun je deze zelf ervaren. Gevonden wat je zoekt? Bestel je producten dan bij onze verkoopmedewerkers.  De betalingen in de winkel kan worden voldaan met:

  • Pin (de limiet kan per bank verschillen)
  • Contant
  • Na de bestelling via bankoverschrijving
  • Het is helaas niet mogelijk om met creditcard te betalen

Heb je een vraag of advies nodig? Bel dan direct met een specialist: (040) 201 2922, of stuur je vraag per mail naar info@lansongroothandel.nl

Zij staan voor je klaar op:
Maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 18.00 uur.

PERSOONLIJK ADVIES IN ONZE WINKELS

Groothandel Lason staat voor je klaar om je te helpen bij het kiezen van de beauty apparatuur en schoonheidsproducten waar jij naar op zoek bent! Wij bieden hulp bij het maken van de juiste keuze en geven advies over de beauty apparatuur en schoonheidsproducten en het onderhoud hiervan.

Weet je al precies wat je graag wil hebben, dan kun je heel makkelijk je favoriete schoonheids apparatuur en schoonheids producten bestellen in onze webshop. Dat kan in drie simpele stappen:

  1. Kies het artikel in de gewenste kleur en plaats deze in de winkelwagen.
  2. Klaar met shoppen? Ga dan naar je winkelmand en klik op ‘bestellen’.
  3. Ben je al klant bij Lason Groothandel? Log dan in met je gegevens en reken af of klik op ‘nu afrekenen’.

Vervolgens kun je je bestelling afrekenen via  iDEAL of PayPal. Het hele bedrag van de bestelling moet worden voldaan. De order is bij ons binnen als je een melding krijgt dat de bestelling is verstuurd. Ook heb je een bevestigingsmail ontvangen.

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van jouw online-bestelling? Bel dan direct met een Lason specialist: (040) 201 2922, of stuur je wensen per mail naar info@lasongroothandel.nl

Als je een account aanmaakt, blijf je op de hoogte van het verdere verloop van je bestelling. Het aanmaken van zo’n account is heel gebruikersvriendelijk.

Veilig online winkelen

Jouw klantgegevens zijn veilig bij ons. Als je een Mijn lasongroothandel-account aanmaakt, wordt er een beveiligde verbinding tot stand gebracht tussen Lason groothandel en jouw computer. Je herkent deze SSL-verbinding aan de URL die begint met https:// en aan het slotje onderin het scherm of in de statusbalk van de browser. 

Bezorging

Kies je voor  bezorging, dan kies je voor onze drempelservice. Je beauty apparatuur wordt netjes tot over de drempel van je zaak thuisbezorgd op de begane grond. Je dient wel zelf de producten op de juiste plaats te zetten, te monteren en daarnaast moet je ook zelf zorgen voor het opruimen van het verpakkingsmateriaal. 

De apparatuur wordt bezorgd door onze eigen bezorgservice of externe partners, zoals PostNL.  Onze bezorgservice rekent € 0.43 cent per km. Om de exacte leverkosten te berekenen kunt u contact opnemen met Lason groothandel.

Heb je een order onder de 29 euro die binnen de kleine pakketdienst past, dan betaal je 8,95 euro. Je pakket wordt in dit geval door onze externe partner PostNL bezorgd.

In België en Duitsland wordt in de grensgebieden de drempelservice aangeboden. Ook daar wordt de apparatuur bezorgd door onze eigen bezorgservice of een van onze externe partners. Evenals in België en Duitsland zullen onze externe partners je apparatuur netjes leveren. 

 Drempelservice, pakketdienst 
NederlandOrder vanaf 500 euro bezorgservice Lason groothandel / drempelservice€ 0,43 per km bezorging
 Bezorging showroommodellen€ 0,43 per km bezorging
 Bezorging outletmodellen€ 0,43 per km bezorging
 Pakketten onder 29 euro bezorgd door PostNL8,95 euro
 Pakketten vanaf  29 euro bezorgd door PostNL€ 14,50
   
DEBezorging in Duitsland€ 0,43 per km bezorging
 Pakketten onder 29 euro door pakketdienst in Duitsland12,50 euro
BelgBezorging in België€ 0,43 per km bezorging
 Pakketten onder 29 euro door pakketdienst in België19,95euro
 All-in service 
NederlandAll-in service, excl. Waddeneilanden€ 0,43 per km bezorging
DuitslandAll-in service in Duitsland€ 0,43 per km bezorging
BelgiëAll-in service in België€ 0,43 per km bezorging

Onze uitgebreidere service is de all-in bezorg en technische dienstservice. Voor een prijs van 14,95 euro per maand gedurende 2 jaar leveren onze medewerkers zelf jouw gloednieuwe apparatuur bij je af.  Daarnaast plaatsen de bezorgers de apparatuur op de plek waar jij wilt en worden deze zo nodig door hen afgesteld. Om jouw vloer niet te beschadigen, wordt er door onze bezorgers bescherming onder de apparatuur geplaatst in de vorm van viltjes. Zij testen eveneens of alles werkt, zoals de motoren van de beauty apparatuur.

Je hoeft je geen zorgen te maken over het bevestigen van de handvaten van een ontharingslaser, want die worden voor je gemonteerd. Bovendien geven onze medewerkers onderhoudsadvies en zullen jaarlijks onderhoud geven aan je beautyapparatuur. Dat is fijn want je wil je schoonheidsapparatuur immers zo lang mogelijk goed werkend houden, toch? Als alles naar wens is vertrekken onze medewerkers weer, mét het verpakkingsmateriaal. Want opgeruimd staat netjes.  Zo zijn je nieuwe beauty apparatuur, in een opgeruimde schoonheidssalon, meteen klaar voor gebruik! Handig toch?

De all-in service kun je afsluiten op het moment dat je de apparatuur hebt gekocht, door middel van een mail te sturen naar Lason groothandel. Je ontvangt dan het all-in service contract.

Hoewel de all-in service al heel uitgebreid is, vragen wij voor muurmontage een meerprijs. Het monteren van deze productgroepen in de beauty  vraagt namelijk om meer specialisme en tijd. De kosten hiervan per productgroep vind je terug in onderstaande tabel en op de pagina Montageservice. 

Nog even alles op een rijtje:

All-in service inbegrepen:Extra montagekosten per productgroep:
Levering van beauty apparatuur 
Lift- en materiaalwagen tot negende verdieping 
schoonheidsapparatuur  op plek en afgesteld 
Maken van gaten  voor kabels + 30
Testen van motoren 
Montage lasers, zoals handvaten, wieltjes etc. 
Opruimen en meenemen van verpakkingsmateriaal 
  

Let op! Woon je in België of Duitsland, dan gelden er aangepaste bezorgtarieven. Meer informatie hierover vind je op de pagina Bezorgkosten buitenland.
Onze externe partners zullen je meubels netjes aan je leveren

Voor zakelijke aankopen, de cursuspakketten, startpakketten schoonheidsproducten, fillers, apparatuur, producten en materialen zijn bedoeld ter uitoefening in beroep of bedrijf dus aankopen gedaan door ondernemers, geldt géén herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd. Het is niet mogelijk om de aankoop binnen 14 dagen terug te sturen en het volledige aankoopbedrag inclusief bezorgkosten terug te krijgen. Lason groothandel is een groothandel die alleen producten en apparatuur verstrekt aan ondernemers.

Het is niet mogelijk om na je cursus de apparatuur en producten te ruilen of te retourneren.

Voor zakelijke aankopen, de cursuspakketten, startpakketten schoonheidsproducten, fillers, apparatuur, producten en materialen zijn bedoeld ter uitoefening in beroep of bedrijf dus aankopen gedaan door ondernemers, geldt géén herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd. Het is niet mogelijk om de aankoop binnen 14 dagen terug te sturen en het volledige aankoopbedrag inclusief bezorgkosten terug te krijgen. Lason groothandel is een groothandel die alleen producten en apparatuur verstrekt aan ondernemers.

MONTAGESERVICE

Een nieuw apparaat zelf monteren kan soms nog eens een lastige klus zijn. De handigheid en kennis van een monteur is dan meer dan welkom. Als je gebruik maakt van de Lason groothandel montageservice nemen deskundige medewerkers het werk helemaal uit handen. De montage van beauty apparatuur zit bij de all-in bezorgservice inbegrepen. Voor muurmontage wordt een meerprijs gevraagd. Alles wordt netjes gemonteerd en afgesteld. Onze montageservice is alleen mogelijk als je kiest voor de all-in service (15 euro per maand), waarbij onze vakmensen apparatuur plaatsen op de plek waar jij wilt, onderhoudsadvies geven en het verpakkingsmateriaal mee retour nemen. Groothandel Lason ontzorgt, en dat is fijn!

Bezorgadres

Je beauty apparatuur zal worden bezorgd op het bij ons bekende adres, het factuuradres. Is het adres gewijzigd of wil je je bestelling ergens anders laten bezorgen, dan kan je het bezorgadres snel en makkelijk wijzigen via een email. Doe dit minimaal twee dagen voor levering.

Bezorgdatum

Benieuwd naar de levertijd van bepaalde items? Deze staat bij de producten in de webshop vermeld. Je kunt deze indicatie aanhouden betreft de bezorgdatum. Nadat jij een order hebt geplaatst, ontvang je van ons een e-mail met de vraag om de bezorgdatum via e-mail in te plannen. Zo bezorgen wij jouw beauty apparatuur op het moment dat het jou uitkomt en staan wij niet voor een dichte deur.

Tijdstip van bezorging

Heb je gekozen voor de all in service? Dan versturen wij twee dagen voor levering na 20.00 uur een e-mail met daarin een tijdsblok van twee uur vermeld. In dat tijdsblok komen wij jouw nieuwe beauty apparatuur en producten bezorgen. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijdsblok aan te geven.

Als we gratis komen bezorgen, en je dus hebt gekozen voor de drempelservice, ontvang je minimaal op de dag van levering voor 7.00 uur een tijdsblok. In dat tijdsblok komen wij of één van onze partners jouw nieuwe beauty apparatuur bezorgen. Ook hierbij geldt dat het helaas niet mogelijk is om een voorkeurstijdsblok aan te geven.

Niet thuis bij bezorging

Bezorgdienst:
Veel beauty apparatuur worden bezorgd door de bezorgdienst. Ben je niet thuis op het moment van bezorging zonder ons minimaal twee dagen voor levering te hebben geïnformeerd, dan wordt er 69 euro in rekening gebracht omdat er opnieuw bezorgd moet worden. Een nieuwe bezorgafspraak maak je door te bellen naar onze klantenservice:  040 201 2922

Externe Partners:
Producten die worden bezorgd via pakketdienst worden eenmalig kosteloos de volgende dag opnieuw bezorgd.

Bij aflevering van de apparatuur bent u verplicht de correcte en volledige naam zoals vermeld op een geldig legitimatiebewijs  door te geven aan de chauffeur en uw legitimatie te laten zien. De koerier zal de apparatuur op begaande grond afleveren.

Houdt er rekening mee dat u zelf zorgt voor ongeveer voldoende demi water mocht dit nodig zijn, zodat de koerier de machine kan vullen.

De koerier levert de machine af en zet deze voor u in elkaar en kijkt met u samen of uw bestelling compleet is en de apparatuur goed werkt. U tekent ter goedkeuring de bon die de koerier bij zich heeft.

LEVERTIJD

Wij hebben een grote voorraad van de mooiste beauty apparatuur en andere schoonheidsproducten opgeslagen. Koop je een item op voorraad? Dan staat deze binnen één week in jouw salon, met uitzondering van bezorging in buitenregio’s, Duitsland en België. Heb je een product besteld dat op niet op voorraad is. Dat vraagt iets meer geduld. Onze vakmannen hebben even de tijd nodig om alles perfect naar jouw wensen te maken. Wij zorgen ervoor dat jouw beauty apparaat doorgaans binnen zes tot twaalf weken geleverd wordt.

Als je niet voor onze bezorgservice kiest, kun je je bestelling afhalen in onze Groothandel Lason te Valkenswaard. Je ontvangt een uitnodiging via de e-mail om een afspraak te plannen om je beauty apparatuur op te halen. Vervolgens kun jij zelf een afspraak inplannen op het moment waarop jij wenst. Dat is mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur Doe dit minimaal een dag van te voren in verband met het klaarzetten van de beauty apparatuur. Als je geen e-mailadres hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice om een afspraak te maken voor het afhalen van jouw aankopen.

Let op! Het is niet mogelijk om je producten af te halen zonder een afspraak. Het adres van de groothandel Lason in Valkenswaard is: Luikerweg 74, 5554 ND

Beauty apparatuur is een aankoop voor een langere periode. Dat weten wij als geen ander en daarom vinden we kwaliteit erg belangrijk. Elk apparaat en accessoire wordt door onze vakmensen bekeken en nauwkeurig geïnspecteerd. Dit verkleint de kans op fouten, maar toch kan het gebeuren dat een product een gebrek vertoont. Als dat het geval is, dan kan je gebruikmaken van onze garantie.

Wij bieden 1 jaar garantie jaar op onze apparatuur.

Uitsluitingen op garantie
Hoewel we staan voor een goede garantie, geldt deze garantie niet op showroommodellen en modellen uit de magazijnuitverkoop. De garantie geldt evenmin op product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het beauty apparaat, normale slijtage en oneigenlijk gebruik van het apparaat.
Het door de verkoper geleverde product dient die eigenschappen te bezitten die de koper op grond van de overeenkomst bij normaal gebruik mag verwachten.
Voor advies omtrent product specifieke eigenschappen
Koper heeft garantie, welke bovenop de wettelijke verplichtingen zoals genoemd, wordt gegeven volgens het volgende systeem;
1.Tot één jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie, resp. vervanging, komen volledig voor rekening van verkoper
2. De verkoper heeft het recht het gebrek te herstellen wanneer dit redelijkerwijs mogelijk is.
3. De datum van indiening van de klacht door Koper wordt door de verkoper aangehouden voor de toepassing van bovengenoemd systeem
4. De garantie omvat niet de schade die is ontstaan na afname van het product door koper of derden en te wijten is aan onzorgvuldig transport van koper of derden die het product in opdracht van koper hebben vervoerd, hetgeen ook is vermeld op de koopovereenkomst en / of de factuur.
5. Buiten de garantie vallen gebreken aan de artikelen, die zijn ontstaan als gevolg van normale slijtage, of door enige van buiten afkomende oorzaak. Afwijkingen aan het product betreffende materiaal, kleur, slijtvastheid, plooibaarheid, binnenwerk, vulling en dergelijke, die uit technisch of esthetisch oogpunt aanvaardbaar zijn kunnen nimmer leiden tot kosteloos herstel of vervanging van het product wanneer mogelijke afwijkingen voor de koop aan de koper kenbaar zijn gemaakt. reclamaties op zijn aangekochte product schriftelijk te melden bij het servicepunt van verkoper. Verkoper zal deze schriftelijke servicemelding van koper zorgvuldig in behandeling nemen en koper schriftelijk op de hoogte brengen van de te volgen procedure. Reactie van verkoper zal plaatsvinden binnen een termijn van 14 dagen.
6. Verkoper wordt door koper in de gelegenheid gesteld om betreffende servicemelding op het product op validiteit te onderzoeken. Koper dient hiervoor het betreffende product aan te leveren op de met verkoper overeengekomen datum en plaats, tenzij anders individueel afgesproken.
7. Bij een gegronde servicemelding stelt koper de verkoper in staat tot herstel of vervanging van het betreffende product. Indien verkoper besluit tot vervanging van het product, gelden dezelfde voorwaarden
8. Onzorgvuldige behandeling, wijziging of niet-normaal of oneigenlijk gebruik van het afgenomen product door koper, heeft tot gevolg dat de servicemelding door de verkoper ongegrond kan worden verklaard althans niet geldend kan worden gemaakt. Hetzelfde geldt als koper de aanwijzingen, instructies, gebruiksaanwijzingen e.d. niet heeft opgevolgd, onverminderd de rechten die de koper heeft conform BW. Dit houdt onder andere verband met de ‘meeneemwinkelformule’ van verkoper.
9. Als partijen na goed onderling overleg niet tot een oplossing kunnen komen, zullen partijen gezamenlijk een onpartijdige deskundige verzoeken een oordeel te geven. Dit oordeel is bindend. De kosten die voortvloeien uit het onpartijdig deskundig advies, zijn voor rekening van de in het ongelijk gestelde partij, dit naar redelijkheid en billijkheid, onverminderd de rechten die de koper heeft conform BW.

PRIVACY BELEID

De mogelijkheid bestaat dat wij bepaalde persoonsgegevens, zoals je naam, privé- of zakenadres en e-mailadres nodig zullen hebben. Wij hebben deze nodig om producten af te leveren op het overeengekomen leveringsadres en om offertes, brochures en gebruiksaanwijzingen te kunnen versturen. Dergelijke informatie mag door Groothandel Lason worden gekopieerd, gebruikt en opgeslagen overeenkomstig de plaatselijke wetgeving op het gebied van gegevensbescherming, maar zal niet worden geopenbaard aan derden, tenzij dit bij wet is vereist of door de justitiële autoriteiten wordt verlangd.

Op pagina’s waar persoonsgegevens worden verwerkt maken we gebruik van een beveiligde SSL-verbinding om uw gegevens te beschermen.

Wij stellen je hierbij in kennis van het feit dat door de komst van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) je het recht hebt de over jou geregistreerde gegevens in te zien, aan te passen, te wissen, te beperken of over te dragen aan iemand anders. Indien je dit recht wenst uit te oefenen, kun je een mail sturen naar info@lasongroothandel.nl

Mocht je nog verdere vragen of verzoeken hebben met betrekking tot ons gegevensbeschermingsbeleid kun je contact opnemen via info@lasongroothandel.nl

COOKIE BELEID

Op de website van Lason Groothandel wordt gebruik gemaakt van ‘cookies’ om het internetverkeer van gebruikers vast te leggen. Een cookie is een gegevenselement dat door een website naar de browser kan worden gezonden, waarna dit door de browser in het systeem kan worden opgeslagen. Deze cookies dienen om je te helpen de gewenste informatie te vinden en jouw bezoek aan de website af te stemmen op je individuele voorkeuren. Je kunt ervoor kiezen deze cookies niet te accepteren door de browser dienovereenkomstig in te stellen. Het niet accepteren van cookies kan echter tot gevolg hebben dat je geen toegang hebt tot sommige pagina’s van de website van de onderneming.

Mocht je nog verdere vragen of verzoeken hebben met betrekking tot ons gegevensbeschermingsbeleid kun je contact opnemen via info@lasongroothandel.nl

Kan ik een leverdatum wijzigen?


Ja dat is mogelijk via het versturen van een mail of contactformulier. Als je dit twee dagen voor levering doet, worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Indien je later de wijziging doorgeeft, of dit vaker gebeurt, dan brengen wij 69 euro in rekening.

Voor zakelijke aankopen zoals, de cursuspakketten, startpakketten, schoonheidsproducten,  beauty apparatuur, producten en materialen zijn bedoeld ter uitoefening in beroep of bedrijf dus aankopen gedaan door ondernemers, geldt géén herroepingsrecht of wettelijke bedenktijd. Het is niet mogelijk om de aankoop binnen 14 dagen terug te sturen en het volledige aankoopbedrag inclusief bezorgkosten terug te krijgen. Lason groothandel is een groothandel die alleen producten en apparatuur verstrekt aan ondernemers.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn apparatuur wordt geleverd?

Dat is mogelijk. Nadat jij een order hebt geplaatst, ontvang je van ons een e-mail met de vraag om de bezorgdatum door te geven. Zo bezorgen wij jouw beauty apparatuur op het moment dat het jou uitkomt en staan wij niet voor een dichte deur.  Komt het geplande bezorgmoment toch niet zo goed uit, dan kun je deze vijf dagen voor levering aanpassen via het contactformulier of per mail. Ben je niet thuis op het moment van bezorging zonder ons minimaal twee dagen voor levering te hebben geïnformeerd, dan wordt er 69 euro in rekening gebracht omdat er opnieuw bezorgd moet worden. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijds aan te geven.

klacht/gebrek?


Heb je een bestelling gedaan bij ons en heb je ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of een gebrek die je graag aan ons wilt melden, dan kan dat heel makkelijk via een mail of via het contactformulier kun je je klacht of gebrek aan ons bekend maken. Om een compleet beeld te krijgen van je klacht of gebrek, zou het fijn zijn als je ook een foto hiervan wilt uploaden. Wij nemen de klacht in behandeling en nemen daarna  zo snel mogelijk contact met je op. Uiteraard kun je ook onze klantenservice bellen (kijk voor de exacte openingstijden bij contact)

Wat moet ik doen om mijn apparaat te laten repareren?

 

Neem je apparaat in de transportkist mee naar de winkel.
In de winkel bekijken we het probleem en melden we je reparatie aan.

Wij kunnen transport voor u organiseren. Voor de kosten hiervan zullen we voorrijdkosten en km kosten berekenen. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met de medewerkers van Lason groothandel.

Gemiddeld duurt een reparatie 2 à 3 weken. Let op: dit verschilt per apparaat en probleem. Het oplossen van een software probleem duurt bijvoorbeeld korter dan het vervangen van kapotte onderdelen

Gratis reparatie bij fabricagefout
Als je apparaat binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaat, is de reparatie gratis. Bij een fabricagefout gaat je product bij normaal gebruik eerder kapot dan verwacht. Bijvoorbeeld als het scherm van je laser plotseling stuk gaat terwijl je niets geks deed.

Betaalde reparatie bij gebruikersschade
Gebruikersschade is wanneer je product kapot gaat door eigen schuld binnen de garantieperiode. Dit valt niet meer onder de fabrieksgarantie en hier moet je dus voor betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven wat de kosten zijn. Zodra je product is onderzocht bij de reparateur, kunnen ze de kosten bepalen en wordt er een prijsopgave gestuurd. Hierin staan je 3 opties:

  • Je gaat akkoord met de prijsopgave. We repareren het product dan tegen betaling.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan €65 aan onderzoekskosten en krijgt je product terug.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je betaalt dan geen onderzoekskosten en wij proberen je product milieuvriendelijk te verwerken. Dit doen we door de nog bruikbare onderdelen uit het apparaat te halen en een nieuw leven te geven of het product te recyclen door een van onze recycle-partners.

Dan krijg je per mail een prijsopgave toegestuurd. Dit gebeurt wanneer je fabrieksgarantie verlopen is of als de reparateur ziet dat er sprake is van gebruikersschade.

In de mail staan 3 opties waaruit je kunt kiezen:

  • Je gaat akkoord met de prijsopgave. We repareren het product dan tegen betaling.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan €65 aan onderzoekskosten en krijgt je product terug.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je betaalt dan geen onderzoekskosten en we proberen je product milieuvriendelijk te verwerken. Dit doen we door de nog bruikbare onderdelen uit het apparaat te halen en een nieuw leven te geven of het product te recyclen door een van onze recycle-partners.
    Geef binnen 14 dagen je keuze aan ons door.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?


Je beauty apparatuur en producten worden bezorgd op het bij ons bekende adres, het factuuradres. Is het adres gewijzigd of wil je je bestelling ergens anders laten bezorgen, dan kan je het bezorgadres snel en makkelijk wijzigen door ons een mail te sturen. Doe dit minimaal vijf dagen voor levering.

Handleidingen meegeleverd

Duidelijk in het Nederlands tijdens de cursus. Aan alle apparatuur is een cursus verbonden, waarbij u uitleg en een uitgebreide Engels talige handleiding krijgt

Met Certificering

Alle apparatuur en producten van Lason groothandel is CE gecertificeerd. Enkele apparatuur heeft daarnaast ook een medisch CE en FDA keurmerk

Termijn Betaling Mogelijk

Wilt u in termijnen betalen. Vraag de Lason naar de mogelijkheden

November Korting Extravaganza!

Deze Black Friday laten we de kortingen niet aan één dag gebonden! Gedurende de hele maand november profiteer je van fantastische aanbiedingen!

✨ Bij aankoop van beauty apparatuur: Ontvang een tweede cursus naar keuze GRATIS cadeau!

📚 Bij aankoop van alleen een cursus bij Lason groothandel:Krijg een extra online cursus van Huidspecialist opleidingen cadeau!

 

Geef jezelf het beste cadeau en begin het nieuwe jaar met nieuwe kennis en vaardigheden in de beautybranche. Deze speciale aanbieding is alleen geldig gedurende de maand november, dus wacht niet te lang en profiteer van deze unieke kans.

Meer informatie over de speciale november actie:

Extra beurskorting april

Bij aankoop van apparatuur krijgt u nu de gehele maand april een gratis online cursus cadeau van huidspecialistenopleidingen.nl