Skip to content
Veel gestelde vragen

Bestelproces

Betaal zoals jij dat het liefste doet:

  • iDeal
  • Paypal
  • Bancontact (België)

In onze winkels vind je onze prachtige apparatuur & producten en kun je deze zelf ervaren. Gevonden wat je zoekt? Bestel je producten dan bij onze verkoopmedewerkers.  De betalingen in de winkel kan worden voldaan met:

  • Pin (de limiet kan per bank verschillen)
  • Contant
  • Na de bestelling via bankoverschrijving
  • Het is helaas niet mogelijk om met creditcard te betalen

Online Advies

ONLINE ADVIES

Heb je een vraag of advies nodig? Bel dan direct met een specialist: (0492) 836912, of stuur je vraag per mail naar info@lansongroothandel.nl

Zij staan voor je klaar op: 
Maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 17.00 uur.

PERSOONLIJK ADVIES IN ONZE WINKELS

Groothandel Lason staat voor je klaar om je te helpen bij het kiezen van de beauty apparatuur en schoonheidsproducten waar jij naar op zoek bent! Wij bieden hulp bij het maken van de juiste keuze en geven advies over de beauty apparatuur en schoonheidsproducten en het onderhoud hiervan.

BESTELLEN VIA DE WEBSHOP

Weet je al precies wat je graag wil hebben, dan kun je heel makkelijk je favoriete schoonheids apparatuur en schoonheids producten bestellen in onze webshop. Dat kan in drie simpele stappen: 

1. Kies het artikel in de gewenste kleur en plaats deze in de winkelwagen.
2. Klaar met shoppen? Ga dan naar je winkelmand en klik op ‘bestellen’.
3. Ben je al klant bij Lason Groothandel? Log dan in met je gegevens en reken af of klik op ‘nu afrekenen’.

Vervolgens kun je je bestelling afrekenen via  iDEAL of PayPal. Het hele bedrag van de bestelling moet worden voldaan. De order is bij ons binnen als je een melding krijgt dat de bestelling is verstuurd. Ook heb je een bevestigingsmail ontvangen.

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van jouw online-bestelling? Bel dan direct met een Lason specialist: 0492-836912, of stuur je wensen per mail naar info@lasongroothandel.nl

Als je een account aanmaakt, blijf je op de hoogte van het verdere verloop van je bestelling. Het aanmaken van zo’n account is heel gebruikersvriendelijk.

Veilig online winkelen

Jouw klantgegevens zijn veilig bij ons. Als je een Mijn lasongroothandel-account aanmaakt, wordt er een beveiligde verbinding tot stand gebracht tussen Lason groothandel en jouw computer. Je herkent deze SSL-verbinding aan de URL die begint met https:// en aan het slotje onderin het scherm of in de statusbalk van de browser. 

Gratis bezorging

Deze dienst spreekt al voor zich. Kies je voor gratis bezorging, dan kies je voor onze drempelservice. Je beauty apparatuur wordt netjes tot over de drempel van je zaak thuisbezorgd, daar hoef je dus helemaal niks voor te betalen! Je dient wel zelf de producten op de juiste plaats te zetten, te monteren en daarnaast moet je ook zelf zorgen voor het opruimen van het verpakkingsmateriaal. 

Heb je een order boven de 500 euro, dan wordt deze gratis met zorg bezorgd door onze eigen bezorgservice of externe partners, zoals PostNL.  Heb je een order onder de 29 euro die binnen de kleine pakketdienst past, dan betaal je 8,95 euro. Je pakket wordt in dit geval door onze externe partner PostNL bezorgd.

Heb je je oog laten vallen op onze showroommodellen en wil je die thuis laten bezorgen? Dat is mogelijk, maar hiervoor geldt wel een aangepast tarief. Deze apparatuur is namelijk uitgesloten van gratis bezorging. De bezorging van showroommodellen kost 69 euro.

In België en Duitsland wordt in de grensgebieden de drempelservice aangeboden. Ook daar wordt de apparatuur bezorgd door onze eigen bezorgservice of een van onze externe partners. Evenals in België en Duitsland zullen onze externe partners je apparatuur netjes leveren. 

 Drempelservice, pakketdienst 
NederlandOrder vanaf 500 euro bezorgservice Lason groothandel / drempelserviceGratis bezorging
 Bezorging showroommodellen69 euro
 Bezorging outletmodellen100 euro
 Pakketten onder 29 euro bezorgd door PostNL5,95 euro
 Pakketten vanaf  29 euro bezorgd door PostNLGratis bezorging
   
DEBezorging in DuitslandGratis bezorging in grensgebieden
 Pakketten onder 29 euro door pakketdienst in Duitsland7,35 euro
BelgBezorging in BelgiëGratis bezorging in grensgebieden
 Pakketten onder 29 euro door pakketdienst in België7,35 euro
 All-in service 
NederlandAll-in service, excl. Waddeneilanden69 euro
DuitslandAll-in service in DuitslandAfhankelijk van postcodegebied
BelgiëAll-in service in BelgiëAfhankelijk van postcodegebied

ALL-IN SERVICE

Onze uitgebreidere service is de all-in bezorg en technische dienstservice. Voor een prijs van 14,95 euro per maand leveren onze medewerkers zelf jouw gloednieuwe apparatuur bij je af.  Daarnaast plaatsen de bezorgers de apparatuur op de plek waar jij wilt en worden deze zo nodig door hen afgesteld. Om jouw vloer niet te beschadigen, wordt er door onze bezorgers bescherming onder de apparatuur geplaatst in de vorm van viltjes. Zij testen eveneens of alles werkt, zoals de motoren van de beauty apparatuur.

Je hoeft je geen zorgen te maken over het bevestigen van de handvaten van een ontharingslaser, want die worden voor je gemonteerd. Bovendien geven onze medewerkers onderhoudsadvies en zullen jaarlijks onderhoud geven aan je beautyapparatuur. Dat is fijn want je wil je schoonheidsapparatuur immers zo lang mogelijk goed werkend houden, toch? Als alles naar wens is vertrekken onze medewerkers weer, mét het verpakkingsmateriaal. Want opgeruimd staat netjes.  Zo zijn je nieuwe beauty apparatuur, in een opgeruimde schoonheidssalon, meteen klaar voor gebruik! Handig toch?

Hoewel de all-in service al heel uitgebreid is, vragen wij voor muurmontage een meerprijs. Het monteren van deze productgroepen in de beauty  vraagt namelijk om meer specialisme en tijd. De kosten hiervan per productgroep vind je terug in onderstaande tabel en op de pagina Montageservice. 

Nog even alles op een rijtje: 

All-in service inbegrepen:Extra montagekosten per productgroep:
Levering van beauty apparatuur 
Lift- en materiaalwagen tot negende verdieping 
schoonheidsapparatuur  op plek en afgesteld 
Maken van gaten  voor kabels + 30
Testen van motoren 
Montage lasers, zoals handvaten, wieltjes etc. 
Opruimen en meenemen van verpakkingsmateriaal 
  

Let op! Woon je in België of Duitsland, dan gelden er aangepaste bezorgtarieven. Meer informatie hierover vind je op de pagina Bezorgkosten buitenland.
Onze externe partners zullen je meubels netjes aan je leveren

RETOURNEREN VAN ONLINE AANKOPEN

Als je een bestelling hebt geplaatst in onze webshop, is het mogelijk om tot zeven dagen na levering van je items een wijziging in de bestelling te doen of gebruik te maken van het herroepingsrecht. De herroepingstermijn, ook wel de bedenktermijn, verstrijkt 7 dagen na de dag waarop je je bestelling ontvangt. 

Wil je het artikel retourneren? Dan zijn daar de volgende regels aan verbonden. 

Retour aanmelden: 

  • Is het product toch niet wat je graag wilt, dan kun je binnen 7 na ontvangst aangeven dat je van de aankoop afziet. Wij verzoeken je hiervoor graag contact op te nemen met de afdeling Verkoop binnendienst: 0492 836912 Zij helpen je graag verder. Hierna heb je 7 dagen de tijd om de aankoop aan ons te retourneren, tenzij afgesproken is dat de aankoop door ons opgehaald wordt.
  • Ook kun je gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Nadat je deze hebt gedownload en ingevuld hebt, kun je deze binnen de termijn van 14 dagen aan ons toesturen, bijvoorbeeld per post:

Groothandel Lason, t.a.v. Verkoop binnendienst
Caroluslaan 5
5707 BL Helmond

Of digitaal per mail aan info@lasongroothandel.nl

DOWNLOAD HIER HET MODELFORMULIER VOOR HERROEPING

Retour op laten halen: 
• Indien je het artikel door ons wilt laten ophalen, dan verzoeken wij je hiervoor contact op te nemen met de klantenservice:

  • 0492 836912

 om de wijze van retourzending te bespreken. Voor kleinere pakketten is het ook mogelijk deze per post naar ons retour te sturen, bijvoorbeeld met PostNL.
• De kosten voor het ophalen van pakketten door onze koerier bedragen 75 euro. 
• We kunnen de apparatuur alleen na 11.00 uur ’s morgens ophalen.
• Ook kun je je aankoop, onbeschadigd en ongebruikt en voor zover mogelijk in de originele verpakking, zelf terugbrengen of op eigen kosten terugzenden naar onze Groothandel Lason in Helmond.
• Het is van belang om de beauty apparatuur en schoonheidsproducten ongebruikt en onbeschadigd en in de originele verpakking aan onze bezorgdienst aan te bieden, voor zover dat redelijkerwijs mogelijk is. Is een product toch vervuild of beschadigd, dan wordt het product alsnog meegenomen door ons. Vervolgens beoordelen onze specialisten of er een waardevermindering wordt gerekend voor de beschadiging of vervuiling.

Retour via pakket: 

• Bij het terugsturen van apparatuur beauty via een pakket, verzoeken wij je graag het onderstaande retourformulier in te vullen en met de retourzending via de pakketdienst mee te zenden. Hierop is ook het retouradres te vinden.
• Nadat je aan ons kenbaar hebt gemaakt dat je gebruik wenst te maken van jouw herroepingsrecht, heb je vanaf dat moment nog 7 dagen de tijd om je schoonheidsapparatuur en producten terug te zenden. 
• De directe kosten voor het terugzenden van de artikelen zijn voor rekening van de klant. 

Terugstorten van gedane betalingen: 
Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht, wordt het betaalde bedrag van de items zo snel mogelijk, in uiterlijk 30 dagen na herroeping, op je rekening terug gestort. Verstuur je je retourzending met de pakketdienst? Dan mogen wij wachten met het terug betalen tot wij de beauty apparatuur en beauty producten hebben teruggekregen of jij aan kunt tonen dat de artikelen zijn teruggezonden. Indien je heel de bestelling retour stuurt, ontvang je de leveringskosten van ons niet terug.  De kosten van het retourneren – 75 euro als deze is opgehaald door onze bezorgservice of de kosten om het pakket via PostNL te retourneren – worden in rekening gebracht. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je betaald hebt, tenzij je uitdrukkelijk anders hebt aangegeven bij Verkoop binnendienst.

Uitzondering op de apparatuur zijn

  • verkoop apparatuur en producten in een pakket met cursus
  • Hygiene

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, zoals schoonheidsproducten, fillers, mesogun, producten en materialen waarvan de verzegeling verbroken is.

Let op: Al onze materialen en producten zijn voorzien van een hygiëne zegel. Bij het verbreken van deze zegel vervalt het recht van retour. Hiermee garanderen wij u en andere klanten dat u altijd nieuwe producten van ons ontvangt.

Het is niet mogelijk om na je cursus de apparatuur en producten te ruilen of te retourneren.

Heb je beauty apparatuur in één van onze winkels besteld zonder cursus en wil je de bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan tot het moment van leveren. Daar zijn alsnog kosten aan verbonden. Volgens de richtlijnen wordt 30 procent van het totaalbedrag gefactureerd tot het moment van levering is afgesproken. Als de leverdatum al was vastgelegd, brengen wij 50 procent van het totaalbedrag aan annulerings- of wijzigingskosten in rekening.

MONTAGESERVICE

Een nieuw apparaat zelf monteren kan soms nog eens een lastige klus zijn. De handigheid en kennis van een monteur is dan meer dan welkom. Als je gebruik maakt van de Lason groothandel montageservice nemen deskundige medewerkers het werk helemaal uit handen. De montage van beauty apparatuur zit bij de all-in bezorgservice inbegrepen. Voor muurmontage wordt een meerprijs gevraagd. Alles wordt netjes gemonteerd en afgesteld. Onze montageservice is alleen mogelijk als je kiest voor de all-in service (15 euro per maand), waarbij onze vakmensen apparatuur plaatsen op de plek waar jij wilt, onderhoudsadvies geven en het verpakkingsmateriaal mee retour nemen. Groothandel Lason ontzorgt, en dat is fijn!

BEZORGADRES, BEZORGDATUM EN TIJDSTIP VAN BEZORGING

Bezorgadres

Je beauty apparatuur zal worden bezorgd op het bij ons bekende adres, het factuuradres. Is het adres gewijzigd of wil je je bestelling ergens anders laten bezorgen, dan kan je het bezorgadres snel en makkelijk wijzigen via jouw account. Doe dit minimaal twee dagen voor levering.

Bezorgdatum

Benieuwd naar de levertijd van bepaalde items? Deze staat bij de producten in de webshop vermeld. Je kunt deze indicatie aanhouden betreft de bezorgdatum. Nadat jij een order hebt geplaatst, ontvang je van ons een e-mail met de vraag om de bezorgdatum via e-mail in te plannen. Zo bezorgen wij jouw beauty apparatuur op het moment dat het jou uitkomt en staan wij niet voor een dichte deur. 

Tijdstip van bezorging

Heb je gekozen voor de all in service? Dan versturen wij twee dagen voor levering na 20.00 uur een e-mail met daarin een tijdsblok van twee uur vermeld. In dat tijdsblok komen wij jouw nieuwe beauty apparatuur en producten bezorgen. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijdsblok aan te geven. 

Als we gratis komen bezorgen, en je dus hebt gekozen voor de drempelservice, ontvang je minimaal op de dag van levering voor 7.00 uur een tijdsblok. In dat tijdsblok komen wij of één van onze partners jouw nieuwe beauty apparatuur bezorgen. Ook hierbij geldt dat het helaas niet mogelijk is om een voorkeurstijdsblok aan te geven. 

Niet thuis bij bezorging

Bezorgdienst:
Veel beauty apparatuur worden bezorgd door de bezorgdienst. Ben je niet thuis op het moment van bezorging zonder ons minimaal twee dagen voor levering te hebben geïnformeerd, dan wordt er 69 euro in rekening gebracht omdat er opnieuw bezorgd moet worden. Een nieuwe bezorgafspraak maak je door te bellen naar onze klantenservice:  0492-836912

Externe Partners: 
Producten die worden bezorgd via pakketdienst worden eenmalig kosteloos de volgende dag opnieuw bezorgd.

1. Bij aflevering van de apparatuur bent u verplicht de correcte en volledige naam zoals
vermeld op een geldig legitimatiebewijs  door te geven aan de chauffeur en uw legitimatie te laten zien. 

worden getoond.

LEVERTIJD

Wij hebben een grote voorraad van de mooiste beauty apparatuur en andere schoonheidsproducten opgeslagen. Koop je een item op voorraad? Dan staat deze binnen één week in jouw salon, met uitzondering van bezorging in buitenregio’s, Duitsland en België. Heb je een product besteld dat op niet op voorraad is. Dat vraagt iets meer geduld. Onze vakmannen hebben even de tijd nodig om alles perfect naar jouw wensen te maken. Wij zorgen ervoor dat jouw beauty apparaat doorgaans binnen zes tot twaalf weken geleverd wordt.

Als je niet voor onze bezorgservice kiest, kun je je bestelling afhalen in onze Groothandel Lason te Helmond of Hoofddorp. Je ontvangt een uitnodiging via de e-mail om een afspraak te plannen om je beauty apparatuur op te halen. Vervolgens kun jij zelf een afspraak inplannen op het moment waarop jij wenst. Dat is mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur Doe dit minimaal een dag van te voren in verband met het klaarzetten van de beauty apparatuur. Als je geen e-mailadres hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice om een afspraak te maken voor het afhalen van jouw aankopen.

Let op! Het is niet mogelijk om je producten af te halen zonder een afspraak. Het adres van de groothandel Lason in Helmond is: Caroluslaan 11

Garantie

IK WIL GEBRUIK MAKEN VAN MIJN GARANTIE

Beauty apparatuur is een aankoop voor een langere periode. Dat weten wij als geen ander en daarom vinden we kwaliteit erg belangrijk. Elk apparaat en accessoire wordt door onze vakmensen bekeken en nauwkeurig geïnspecteerd. Dit verkleint de kans op fouten, maar toch kan het gebeuren dat een product een gebrek vertoont. Als dat het geval is, dan kan je gebruikmaken van onze garantie. 

Wij bieden 1 jaar garantie jaar op onze apparatuur.

Uitsluitingen op garantie

Hoewel we staan voor een goede garantie, geldt deze garantie niet op showroommodellen en modellen uit de magazijnuitverkoop. De garantie geldt evenmin op product specifieke eigenschappen die bijdragen aan het karakter van het beauty apparaat, normale slijtage en oneigenlijk gebruik van het apparaat.

Het door de verkoper geleverde product dient die eigenschappen te bezitten die de koper op grond van de overeenkomst bij normaal gebruik mag verwachten.

Voor advies omtrent product specifieke eigenschappen
Koper heeft garantie, welke bovenop de wettelijke verplichtingen zoals genoemd in lid 1, wordt gegeven volgens het volgende systeem;
–   Tot één jaar na factuurdatum: de kosten van reparatie, resp. vervanging, komen volledig voor rekening van Verkoper
–   Na één jaar en tot twee jaar na factuurdatum: De kosten van reparatie, resp. vervanging, komen voor 2/3 gedeelte voor rekening van Verkoper
–   Na twee jaar en tot drie jaar na factuurdatum: De kosten van reparatie, resp. vervanging, komen voor 1/3 gedeelte voor rekening van Verkoper
3. De verkoper heeft het recht het gebrek te herstellen wanneer dit redelijkerwijs mogelijk is.
4. De datum van indiening van de klacht door Koper wordt door de verkoper aangehouden voor de toepassing van bovengenoemd systeem
5. De garantie omvat niet de schade die is ontstaan na afname van het product door koper of derden en te wijten is aan onzorgvuldig transport van koper of derden die het product in opdracht van koper hebben vervoerd, hetgeen ook is vermeld op de koopovereenkomst en / of de factuur.
6. Buiten de garantie vallen gebreken aan de artikelen, die zijn ontstaan als gevolg van normale slijtage, of door enige van buiten afkomende oorzaak. Afwijkingen aan het product betreffende materiaal, kleur, slijtvastheid, plooibaarheid, binnenwerk, vulling en dergelijke, die uit technisch of esthetisch oogpunt aanvaardbaar zijn kunnen nimmer leiden tot kosteloos herstel of vervanging van het product wanneer mogelijke afwijkingen voor de koop aan de koper kenbaar zijn gemaakt. reclamaties op zijn aangekochte product schriftelijk te melden bij het servicepunt van verkoper. Verkoper zal deze schriftelijke servicemelding van koper zorgvuldig in behandeling nemen en koper schriftelijk op de hoogte brengen van de te volgen procedure. Reactie van verkoper zal plaatsvinden binnen een termijn van 14 dagen.
8. Verkoper wordt door koper in de gelegenheid gesteld om betreffende servicemelding op het product op validiteit te onderzoeken. Koper dient hiervoor het betreffende product aan te leveren op de met verkoper overeengekomen datum en plaats, tenzij anders individueel afgesproken.
9. Bij een gegronde servicemelding stelt koper de verkoper in staat tot herstel of vervanging van het betreffende product. Indien verkoper besluit tot vervanging van het product, gelden dezelfde voorwaarden als in artikel 5
10. Onzorgvuldige behandeling, wijziging  of niet-normaal of oneigenlijk gebruik van het afgenomen product door koper, heeft tot gevolg dat de servicemelding door de verkoper ongegrond kan worden verklaard althans niet geldend kan worden gemaakt. Hetzelfde geldt als koper de aanwijzingen, instructies, gebruiksaanwijzingen e.d. niet heeft opgevolgd, onverminderd de rechten die de koper heeft conform BW. Dit houdt onder andere verband met de ‘meeneemwinkelformule’ van verkoper.
11. Als partijen na goed onderling overleg niet tot een oplossing kunnen komen, zullen partijen gezamenlijk een onpartijdige deskundige verzoeken een oordeel te geven. Dit oordeel is bindend. De kosten die voortvloeien uit het onpartijdig deskundig advies, zijn voor rekening  van de in het ongelijk gestelde partij, dit naar redelijkheid en billijkheid, onverminderd de rechten die de koper heeft conform BW.

PRIVACY BELEID

De mogelijkheid bestaat dat wij bepaalde persoonsgegevens, zoals je naam, privé- of zakenadres en e-mailadres nodig zullen hebben. Wij hebben deze nodig om producten af te leveren op het overeengekomen leveringsadres en om offertes, brochures en gebruiksaanwijzingen te kunnen versturen. Dergelijke informatie mag door Groothandel Lason worden gekopieerd, gebruikt en opgeslagen overeenkomstig de plaatselijke wetgeving op het gebied van gegevensbescherming, maar zal niet worden geopenbaard aan derden, tenzij dit bij wet is vereist of door de justitiële autoriteiten wordt verlangd.

Op pagina’s waar persoonsgegevens worden verwerkt maken we gebruik van een beveiligde SSL-verbinding om uw gegevens te beschermen.

Wij stellen je hierbij in kennis van het feit dat door de komst van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) je het recht hebt de over jou geregistreerde gegevens in te zien, aan te passen, te wissen, te beperken of over te dragen aan iemand anders. Indien je dit recht wenst uit te oefenen, kun je een mail sturen naar info@lasongroothandel.nl

Mocht je nog verdere vragen of verzoeken hebben met betrekking tot ons gegevensbeschermingsbeleid kun je contact opnemen via info@lasongroothandel.nl

COOKIE BELEID

Op de website van Lason Groothandel wordt gebruik gemaakt van ‘cookies’ om het internetverkeer van gebruikers vast te leggen. Een cookie is een gegevenselement dat door een website naar de browser kan worden gezonden, waarna dit door de browser in het systeem kan worden opgeslagen. Deze cookies dienen om je te helpen de gewenste informatie te vinden en jouw bezoek aan de website af te stemmen op je individuele voorkeuren. Je kunt ervoor kiezen deze cookies niet te accepteren door de browser dienovereenkomstig in te stellen. Het niet accepteren van cookies kan echter tot gevolg hebben dat je geen toegang hebt tot sommige pagina’s van de website van de onderneming.

Mocht je nog verdere vragen of verzoeken hebben met betrekking tot ons gegevensbeschermingsbeleid kun je contact opnemen via info@lasongroothandel.nl

Kan ik een leverdatum wijzigen?


Ja dat is mogelijk via het versturen van een mail of contactformulier. Als je dit twee dagen voor levering doet, worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Indien je later de wijziging doorgeeft, of dit vaker gebeurt, dan brengen wij 69 euro in rekening.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?


Heb je een product in één van onze winkels besteld en wil je de bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan tot het moment van leveren. Daar zijn alsnog kosten aan verbonden. Volgens de richtlijnen wordt 30 procent van het totaalbedrag gefactureerd tot het moment van levering is afgesproken. Als de leverdatum al was vastgelegd, brengen wij 50 procent van het totaalbedrag aan annulerings- of wijzigingskosten in rekening.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn meubels worden geleverd?


Dat is mogelijk. Nadat jij een order hebt geplaatst, ontvang je van ons een e-mail met de vraag om de bezorgdatum door te geven. Zo bezorgen wij jouw beauty apparatuur op het moment dat het jou uitkomt en staan wij niet voor een dichte deur.  Komt het geplande bezorgmoment toch niet zo goed uit, dan kun je deze vijf dagen voor levering aanpassen via het contactformulier of per mail. Ben je niet thuis op het moment van bezorging zonder ons minimaal twee dagen voor levering te hebben geïnformeerd, dan wordt er 69 euro in rekening gebracht omdat er opnieuw bezorgd moet worden. Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijds aan te geven.

klacht/gebrek?


Heb je een bestelling gedaan bij ons en heb je ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of een gebrek die je graag aan ons wilt melden, dan kan dat heel makkelijk via een mail of via het contactformulier kun je je klacht of gebrek aan ons bekend maken. Om een compleet beeld te krijgen van je klacht of gebrek, zou het fijn zijn als je ook een foto hiervan wilt uploaden. Wij nemen de klacht in behandeling en nemen daarna  zo snel mogelijk contact met je op. Uiteraard kun je ook onze klantenservice bellen (kijk voor de exacte openingstijden bij contact)

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?


Je beauty apparatuur en producten worden bezorgd op het bij ons bekende adres, het factuuradres. Is het adres gewijzigd of wil je je bestelling ergens anders laten bezorgen, dan kan je het bezorgadres snel en makkelijk wijzigen door ons een mail te sturen. Doe dit minimaal vijf dagen voor levering.

Adres: Caroluslaan 5, 5707 BL Helmond

Telefoon: (0492) 836912

E-mail: info@lasongroothandel.nl

Handleidingen meegeleverd

Duidelijk in het Nederlands. Aan alle appartuur is een cursus verbonden, waarbij u uitleg en een uitgebreidde handleiding krijgt

Met Certificering

Alle apparatuur en producten van de Filler Kliniek is CE gecertificeerd. Enkele apparatuur heeft daarnaast ook een medisch CE en FDA keurmerk

Termijn Betaling Mogelijk

Wilt u in termijnen betalen. Vraag de Lason naar de mogelijkheden